"Remember me" promotivni film i novi komunikacijski koncept destinacije Riječki prsten

Kategorija: Ostalo

20 Tra.

"Remember me" promotivni film  i novi komunikacijski koncept destinacije Riječki prsten

 

Promotivni film Rijeke i Riječkog prstena „Remember me“ snimljen je u produkciji Balduči filma iz Zagreba, Turističke zajednice grada Rijeke i Turističkih zajednica Riječkog prstena (Bakar, Čavle, Jelenje, Kastav, Kostrena, Viškovo, Kraljevica i Općina Klana) uz producenticu i scenaristicu Spomenku Saraga te redatelja Hervea Tirmarchea. Realizacijom ovog projekta planira se dodatno osnažiti brand destinacije Riječki prsten i povećati turistički promet kroz razvoj i promociju cjelogodišnje turističke ponude.

Premijerno je prikazan 18.04.2023. u atraktivnom prostoru Exportdrva uz prisustvo brojnih gotiju i novinara.

Promotivnim filmom „Remember Me“ prikazuju se ljepote i turistička ponuda Rijeke i Riječkog prstena, specifičnosti koje svaka od lokacija nudi budućim posjetiteljima te se nizom atraktivnih kadrova posjetitelja provodi kroz destinaciju i njezine posebnosti. Promotivni film budi sjećanja na najljepše trenutke svih onih koji su već posjetili destinaciju, ali poziva i sve one koji još nisu imali priliku posjetiti Rijeku i Riječki prsten da dođu, kreiraju nove uspomene i stvore mozaik doživljaja.

Film je osvojio nagradu na filmskom festivalu „The Golden City Gate“ u Berlinu u velikoj konkurenciji kandidiranih i to u kategoriji Region International. Dodjela nagrada održana je na najvećem svjetskom turističkom sajmu ITB u Berlinu koji se održao od 7. do 9. ožujka. Do sada je osvojio i druge važne nagrade na slijedećim festivalima: Druk Int FF – India, World Carnival Singapore, Golden Fern, Knight of the Reel - India i Japan World's FF.

 

Ključna poruka novog komunikacijskog koncepta je REMEMBER - REVISIT - RELIVE - mosaic of memories, a oslanja se na oživljavanje sjećanja, kao i susret s nostalgijom koja vraća u fokus sve one tople trenutke koje smo proživjeli, urezali u pamćenje, bez obzira koliko „veliki“ oni bili.

Kreirani su lokacijski hashtagovi (#visitrijeka #visitgrobnik #visitjelenje #visitkastav #visitklana #visitkostrena #visitkraljevica #visitviškovo #visitbakar), koji stvaraju specifični mozaik uspomena područja Riječkog prstena.

Na ovaj način, korisnicima koji istražuju područje Riječkog prstena bit će omogućena interakcija u sam sadržaj kampanje te su pozvani označiti fotografije s putovanja specifičnim hashtagom područja Riječkog prstena kojeg su posjetili, kako bi upravo ta fotografija bila prikazana unutar mozaika uspomena.

 

Film "Remember me" i filmić Kostrene, te ostalih Turističkih zajednica prstena pogledajte na ovoj poveznici...i uživajtu u mozaiku...

 

Natrag na novosti