Categoria: Altro
07 Dic
Zadovoljstvo nam je pozvati Vas da učestvujete na međuklupskom natjecanju u panuli „Kostrenska lignjada“ u subotu, 10.12.2016. god. u lučici Podurinj.
PROPOZICIJE:
· Natjecanje je ekipno, može kombinirana ekipa (seniorka-senior,senior-junior).
· Svaki klub može prijaviti JEDNU ekipu.
· Domaćin nastupa s više ekipa.
· Svi natjecatelji moraju posjedovati člansku iskaznicu HSŠRM i dozvolu za tekuću godinu.
· Pratioci ekipa plaćaju kotizaciju od 100,00 Kn.
· Svi natjecatelji nastupaju na vlastitu odgovornost.
· Brodice osigurava domaćin. Bliži klubovi (KOSTRENA, V. LENAC, PEĆINE, LUBEN Rijeka i LUBEN Bakar) mole se da osiguraju brodice za svoje ekipe.
· Boduje se svaki gram lignje u zoološkom smislu.
· Pobjedničkim ekipama dodjeljuju se priznanja,
· Sve troškove natjecanja snosi domaćin.
· Prijave za natjecanje dostavljaju se najkasnije do .09.12.2016. godine
a) pismeno na adresu tajnika Josip Iskra Crnčićeva 8 Rijeka
b) telefonski 098 400 367 Franjo Živko
b) elektronski: 1. putem e-maila – franjozivko@hotmail.com
· PRAVILA LIGNJOLOVA
· ALATI LOVA: PEŠKAFONDO I SKOSAVICA UZ UPOTREBU FERALA, LOVI SE IZ BRODICE.
· ORGANIZATORI OTKLANJAJU SVAKU ODGOVORNOST OD MOŽEBITNIH ŠTETNIH POSLJEDICA PO NATJECATELJE ILI DRUGE OSOBE ODNOSNO IMOVINU.
· ZONA LOVA: UVALA SVEŽANJ - UVALA SRŠICA - SV.MARKO - TENKA PUNTA
· BODOVANJE:
· 1 gram = 1 bod ; 1Lignja = 100 bodova
· Pobjedničkim ekipama dodjeljuju se plakete a članovima ekipa medalje
· Domaćin dodjeljuje pehar za najveću Lignju
Glavni sudac i voditelj natjecanja: Franjo Živko
PROGRAM NATJECANJA:
SUBOTA: 10.12.2016.
14,00 Pozdravni govor domaćina,Sponzora i predstavnika Općine
Kostrena
14,30 Okupljanje,podjela propagadnog materijala,ukrcaj ekipa u brodice
15,00 Odlazak sa rive u Lučici Podurinj i početak natjecanja
20,00 Završetak natjecanja predajom ulova na rivi
20,30 Vaganje ulova ispred prostorija ŠRD INA KOSTRENA
21,00 Proglašenje rezultata i podjela priznanja, zajedničko druženje u
Prostorijama Društva.
U nadi da ćete se ugodno osjećati očekujemo Vašu prijavu.