Javni poziv za podnošenje ponuda za pružanje ugostiteljskih usluga tijekom održavanja manifestacije Mikulna 2024

Categoria: Concorsi

29 Ott

Javni poziv za podnošenje ponuda za pružanje ugostiteljskih usluga tijekom održavanja manifestacije Mikulna 2024

JAVNI POZIV

za podnošenje ponuda za pružanje ugostiteljskih usluga tijekom održavanja manifestacije „MIKULNA“

I. Opći uvjeti

Turistička zajednica općine Kostrena, Centar kulture Kostrena, KD Kostrena i Općina Kostrena organizatori su manifestacije ,,Mikulna”. Turistička zajednica općine Kostrena raspisuje ''Javni poziv za podnošenje ponuda za pružanje ugostiteljskih usluga tijekom održavanja manifestacije „Mikulna“ u periodu od 6. 12. -7. 12. 2024. godine.

Pozivaju se sve fizičke i pravne osobe registrirane za obavljanje ugostiteljske djelatnosti na podnošenje ponuda za pružanje ugostiteljskih usluga za vrijeme održavanja manifestacije „Mikulna“.

Pravo sudjelovanja imaju sve pravne osobe registrirane u Republici Hrvatskoj i fizičke osobe — državljani Republike Hrvatske, koji ispunjavaju propisane uvjete Zakona o ugostiteljstvu i koje su podmirile sve obveze prema Centru kulture Kostrena, TZO Kostrena i Općina Kostrena.

II. Predmet nadmetanja

Predmet nadmetanja je pružanje/obavljanje ugostiteljskih djelatnosti hrane i pića tijekom trajanja manifestacije „Mikulna“.

Broj izvršitelja: 2

Vrijeme održavanja manifestacije: 6. 12. 2024. i 7. 12. 2024.

Mjesto održavanja : Općina Kostrena, trg ispred Sportske dvorane, Kostrena

Program: Mikulna

Datumi za koje su potrebne ugostiteljske usluge:

6. 12. 2024. od 19:00 - predstava „4 sprovoda i vjenčanje“; nastup grupe „Venus“

7. 12. 2024. od 15:00 - dječji program; zabavno, gastro, tradicijski program uz nastup banda „Mauro Staraj & La Banda“ i nastup Alena Vitasovića i pratećeg benda

Početna cijena zakupa za vrijeme trajanja manifestacije iznosi: 500 eura (uključen PDV)

III. Uvjeti

Uvjeti koje mora ispuniti ponuditelj:

djelatnost ugostiteljstva s prigodnom gastronomskom ponudom hrane i pića

osigurati najam, prijevoz, montaža i demontaža opreme za pružanje ugostiteljske usluge i ostalog (sva potrebna oprema, dekoracija, zadovoljenje sigurnosnih i svih ostalih zakonskih odredbi ishođenjem svih potrebnih dozvola, osiguranja i potrebnih suglasnosti);

osiguravanje svih tehničkih, kadrovskih i higijenskih uvjeta za pružanje ugostiteljske usluge prema važećim propisima, opremiti šank sa potrebnim aparatima, isključiva upotreba jednokratnih čaša i ambalaže;

u slučaju nadopunjavanja prostora oko lokacije stolovima, dozvoljeno je korištenje isključivo visokih (barskih) stolova;

sukladno Zakonu o fiskalnoj odgovornosti obavezno koristiti kasu i izdavati račune;

po završetku manifestacije, demontirati i odvesti opremu i prateći sadržaj, te prostor ostaviti u prvobitnom stanju;

održavati čistoću lokacije i odlagati otpad na za to predviđena mjesta;

očistiti prostor nakon završene manifestacije i odložiti otpad u kontejnere.

IV. Organizator manifestacije

Organizator manifestacije se obvezuje da će:

osigurati sredstvo za pružanje ugostiteljske usluge (ugostiteljska kućica)

osigurati priključak za električnu energiju

podmiriti trošak električne energije

ishoditi potrebnu dozvolu od MUPa (prijava javnog okupljanja)

osigurati predviđene kante za otpad

V. Način provođenja javnog poziva

Iskazivanje interesa na javni poziv provodi se podnošenjem ponuda zainteresiranih ugostitelja. Lokacija se daje u zakup isključivo za vrijeme trajanja cijele manifestacije.

VI. Sadržaj i način podnošenja ponuda

Prijave na javni poziv šalju se poštom ili osobno u zatvorenim omotnicama s naznakom "Ne otvaraj — Ponuda za Javni poziv“ na adresu Turistička zajednica općine Kostrena, Kostrenskih boraca 1a, 51 221 Kostrena. Prijave se zaprimaju od 29. listopada 2024. godine, a krajnji rok za dostavu ponuda je 6. studenog 2024. zaključno do 16:00 h.

Pisana ponuda mora sadržavati sljedeće:

Ime i prezime ponuditelja, njegovo prebivalište, OIB (za fizičke osobe), odnosno naziv tvrtke sa adresom sjedišta, OIB (za pravne osobe) i broj telefona i maila radi kontakta;

Preslika osobne iskaznice i dokaz o mogućnosti obavljanja djelatnosti ako je ponuditelj fizička osoba (ne starije od 30 dana);

Presliku rješenja o upisu u središnji obrtni registar ili presliku obrtnice, ako je natjecatelj fizička osoba obrtnik iz koje mora biti vidljivo da je natjecatelj registriran za djelatnost koja je oglašena (ne starija od 30 dana);

Presliku rješenja o upisu u sudski registar sa svim prilozima iz kojega mora biti vidljivo da je društvo registrirano za djelatnost koja je oglašena (za pravne osobe);

Ponuđeni iznos zakupnine;

Ponuda mora biti potpisana od strane podnositelja te ovjerena pečatom.

VII. Odabir najpovoljnijeg ponuditelja

Ponude ocjenjuje direktorica Turističke zajednice općine Kostrena.

Kriteriji za odabir najpovoljnijeg ponuditelja u Javnom pozivu su:

Najpovoljnija ponuda je ona kojom se uz zadovoljenje uvjeta propisanih ovim javnim pozivom nudi najviši ponuđeni iznos

U slučaju da dvije ili više ponuda nude isti ponuđenog iznos, provest će se usmeno javno nadmetanje.

Ponude koje su nepravovremene i nepotpune neće se razmatrati.

VIII. Donošenje Odluke

Ovaj Javni poziv objavit će se na oglasnoj ploči i web stranicama Turističke zajednice općine Kostrena. Provedbu ovoga Javnog poziva će u potpunosti izvršiti Turistička zajednice općine Kostrena.

Rezultati Javnog poziva će biti poznati do 7. studenog 2024. godine, nakon čega će se s najpovoljnijim ponuditeljem zaključiti ugovor kojim će se regulirati međusobna prava i obveze.

Obavijest o rezultatima bit će dostavljena svim sudionicima putem e-maila u roku od tri dana od dana donošenja odluke bez ikakve odgovornosti prema sudionicima Javnog poziva.

Odabrani ponuditelj dužan je dostaviti dokaz o uplaćenom cjelokupnom iznosu ponude tri dana nakon potpisa ugovora, u protivnom se ugovor jednostrano raskida i lokacija se nudi sljedećem najpovoljnijem ponuditelju.

U slučaju otkazivanja manifestacije, uplaćena ponuda se vraća ponuditelju u cjelokupnom iznosu. Organizator zadržava pravo odbacivanja svih ponuda ovoga Javnog poziva, u cijelosti ili djelomično, bez ikakve odgovornosti prema sudionicima Javnog poziva i bez obveze pojašnjenja svoje odluke.

Turističke zajednice općine Kostrena zadržava i pravo poništavanja ovog Javnog poziva, bez navođenja razloga.

Direktorica Turističke zajednice općine Kostrena

Jelena Anđelić

Torna alle novità